Gå Tilbake   Pratekompaniet > Prat > Skravlesiden

Skravlesiden Her prater vi om alt og ingenting

Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
Gammel 27-10-2008, 10:18   #11 Til toppen
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: 23-08-2005
Sted: Romerike
Alder: 35
Pratekroner: (Donér)
Tråder: 79
Annki er en prikkefanatiker
Annki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatikerAnnki er en prikkefanatiker
Standard Sv: Herlighet for en blogg

Helt håpløs!! Må nok innrømme at jeg ikke har orket å lese så mye heller..
Gammel 28-10-2008, 10:30   #12 Til toppen
Iset
Trust me, I'm The Doctor

Iset sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Sted: Sola
Alder: 30
Tråder: 1802
Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker
Iset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatikerIset er en prikkefanatiker

Any one know why their is so many red lines when i writte

Gammel 02-11-2008, 03:16   #13 Til toppen
Mircha
Nyprater

Medlem siden: 02-11-2008
Tråder: 0
Mircha har gylne tider i møte

Kjäre alle min norske fans!

Jeg er glad for dere liker bloggen min!
Siden sá mange klage pá engelsken min sá háper jeg det siste inlegget vil falle mer i smak hos dere!
Og grunnen til at jeg skriver mye om norge og norske nyheter er fordi jeg pröver á läre meg norsk og sá har jeg mange venner i norge.
Akkurat ná er jeg pá besök hos en venn i Oslo, sá da fár jeg mulighet til á läre enda bedre!

Peace out,
Mircha
Mircha is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 02-11-2008, 07:49   #14 Til toppen
KineA
Sjefsprater

KineA sin avatar

Medlem siden: 13-07-2007
Tråder: 434
KineA er en prikkefanatiker
KineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatikerKineA er en prikkefanatiker

Fans? Ser ikke ut som de er her inne ihvertfall
KineA is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 02-11-2008, 11:28   #15 Til toppen
Hedda:)
Administrator

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: 09-08-2004
Sted: Oslo
Alder: 32
Tråder: 4829
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker
Hedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatikerHedda:) er en prikkefanatiker

Gammel 02-11-2008, 12:46   #16 Til toppen
Titti
Assistent

Titti sin avatar

Medlem siden: 15-08-2004
Tråder: 1312
Titti er en prikkefanatiker
Titti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatikerTitti er en prikkefanatiker

Gammel 03-11-2008, 08:27   #17 Til toppen
CathMich
Super Cath

CathMich sin avatar

Medlem siden: 11-04-2008
Sted: Xiamen, Kina
Tråder: 60
CathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatikerCathMich er en prikkefanatiker

Cath & Budd
Vietnam - Sør-Korea - Kina

2008-201?
CathMich is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 03-11-2008, 09:18   #18 Til toppen
Gnotten
On the road again ...

Gnotten sin avatar

Medlem siden: 15-08-2004
Tråder: 658
Gnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatiker
Gnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatikerGnotten er en prikkefanatiker

Ser at hun er regget her nå.
Gammel 03-11-2008, 10:00   #19 Til toppen
Fibi
"Petite and pixie-like"

Fibi sin avatar

Medlem siden: 08-10-2004
Sted: Forks, Washington
Alder: 30
Tråder: 1507
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker
Fibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatikerFibi er en prikkefanatiker

Fans?
~Oscar Wilde~
Fibi is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Gammel 03-11-2008, 21:23   #20 Til toppen
Snippi
Premiumprater

Snippi sin avatar

Medlem siden: 30-11-2004
Sted: LilleStedet... I Buskerud.
Alder: 25
Tråder: 67
Snippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatikerSnippi er en prikkefanatiker

Ojojoj.
Snippi is offline   Avsporing: Svar med sitat Sitér fler
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke legge ved vedlegg